2x400 br arm

Dagen började med sovmorgon. Klockan ringde 08:30, så det var skönt. Vaknade till och med innan. Skolan var tråkig som vanligt. Till lunch fick vi broskgryta, som vi kallar det. Egentligen ska det vara kycklinggryta, men det är mest brosk i. Så sjukt äckligt, man mår verkligen illa. Sen kom den goda nyheten. Spanskan var inställd! Mina böner blev besvarade. Snacka om att it made my day!

Erlas franska var också inställd så vi åkte in till stan för att kolla på vårjacka och vårskor. Efter det slappade vi lite innan tränings, så skönt.

Träning var skitjobbig. Specpass. 4000m bröstsim. Och då var det bland annat 2x400 arm med paddlar och dolme. Usch och fy. Men det gick bra. Klarade mig undan med extrem smärta i armarna bara. Känns ganska konstigt att jag sitter här, torsdag kväll, och inte är sur. Brukar alltid vara sur när vi kör hårt. Men det är en bra känsla. Jag hoppas på mer sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0