Ännu en tråkig dag

Både igår och idag har jag haft det tråkigt. Igår städade jag hela huset och lagade mat två gånger! Ganska stolt 307037-1faktiskt. På kvällen kollade jag på en kass film, Lost In Translation. Fattade ingenting av den, så det var segt. Idag har jag bara suttit vid datorn och typ vimsat runt i huset och desperat försökt hitta något att göra, men misslyckats. Kan i alla fall glädjas åt att jag ska på Rix FM Festivalen imorgon, dock bara dåliga artister, men vad gör man. Kollar nog lite i affärer innan, fast jag ska egentligen inte köpa något. Kommer att behöva mina pengar senare under året! Men men, nu ska jag fortsätta att göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0